خبر

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

سلام دوستان تازگی وبلاگ های دوستانم را فیلتر می کنند در صورت فیلتر شدن این وب به وبلاگ

dark.vampire.loxblog.com

مراجعه فرمایید ممنون.



نظرات شما عزیزان:

لایتو
ساعت18:02---6 خرداد 1394
به وب منم سر بزن
پاسخ: سر زدم :)) خیلی خوبه


لایتو
ساعت19:41---4 خرداد 1394
داستان عالی بود خون تک شاخ............
پاسخ: خوش حالم خوشت اومده :)


وحيد
ساعت10:23---1 فروردين 1394
سلام سال نو مبارك وقت كردي به من سر بزن خوشحال ميشم.http://javanepir.loxblog.com
پاسخ: سلام خیلی ممنون حتما


yunhee
ساعت6:00---24 اسفند 1393
سلام لطفا منو بلینکWww.lovekorean2014.blogfa.com عزیزم

پاسخ: سلام عزیزم الان لینکت میکنم


alitarjomeh
ساعت12:46---1 بهمن 1393
the walking dead اومدم وبت یاد فیلمش افتادم ....
اسمت چیه اسمه واقعیت ؟؟؟
پاسخ:تعریفش رو زیاد شنیدم ولی هنوز فرصت نکردم ببینم ترجیح میدم همون آیتنا صدام کنید


ghazal
ساعت20:37---28 آذر 1393


بــرگـرد



نـه اینکــهבلم برایــت تـــنـگ شـבه باشـב



نــــه (!)



خنـجــرت جـا مـانـבه است؛



نمــے گـذارב تکیــه بـבهــم ...


فرشته ی سیاه
ساعت19:17---15 مهر 1393
درود

آپم میشه سر بزنی؟
پاسخ:درود حتما


علی
ساعت19:01---14 مهر 1393
سلام وب خوبی داری امیدوارم موفق باشی لطفا به منم سر بزن ممنونت میشم
پاسخ:ممنون حتما سر میزنم


aysa youngi 501
ساعت13:16---7 شهريور 1393
سلام عزیزم خوبی ؟با تبادل لینک موافقی؟اگر موافق بودی خبرم کن
منتظر نظرت هستم
پاسخ:حتما :)


ghazal
ساعت23:47---21 مرداد 1393

پسره اسم پروفایلش 5 تا علی بود
Ali Ali Ali Ali Ali
بهش پی ام دادم داداش اسمت اکو داره اینهمه شده؟؟؟
برداشته میگه نه اسمم "پنجعلی" که کنارهم 5 تا علی نوشتم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کشور که نیست زندان مغز هاست به جان خودم :|


پاسخ: واقعا :-|


ghazal
ساعت21:06---17 مرداد 1393
درد ِ دل..... کـه می کنــی ...

یعنی...


ضعـف هـایـت را
دردهـایــت را.........
می گـذاری تـوی ِ سیـنی و تعـارف می کـنی
کـه هـر کـدامـش را کـه می خواهنــد
بــردارنـد ...
تیــز کننــد ...
تیــغ کننــد ...
و بــزننـد بـه ....روحـت....
پاسخ:قشنگ بود

مجید
ساعت7:26---12 مرداد 1393




یادها رفتند و ما هم مـــےرویم از یادها

کی بماند برگ کاهــــــے در میان بادها
پاسخ:قشنگ بود


آرش
ساعت14:57---6 مرداد 1393


عید آمد و عید آمد با نقل و نبیدآمد / رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد
دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل / هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد . . .

پاسخ:بازم ممنون
:-)


آرش
ساعت14:55---6 مرداد 1393
خوش بر کسی که سفره نشین خدا بود
از هرچه غیر خواسته ی او گر ، جدا بود
درب کلاس درس خدا چون گشوده شد
خوش بر مطلبی که قبول انتها بود
عید شما مبارک


پاسخ:ممنون مال شما هم مبارک!


Mostafa
ساعت23:45---1 مرداد 1393
سلام. وبلاگ زیبا ، جالب و مفیدی داری. میخوام ازت دعوت کنم برای حضور در جمع صمیمی ما، در رضوی چت که تازه شروع به کار کردیم تا یک جمع صمیمی از بچه های گل رو داشته باشیم. با حضور گرمت محفل صمیمی مارو بیش از پیش صمیمی و شاد کن.
ممنون از تو عزیز. مصطفی... http://www.razavichat.ir
پاسخ :-ا


Emo Girl
ساعت10:39---2 بهمن 1392
آپـــــــــــــــــــــــم...
پاسخ:الان ميام


Elizabet vampire
ساعت10:37---6 آذر 1392
دبیرستانی برای تمام خون اشام ها
پاسخ:یک سر میزنم


Ice queen
ساعت18:24---22 آبان 1392
سلام جيگر

موافقم شديد

من با عنوان ملكه ي خون آشام لينكت مي كنم لطفا تو هم منو با اسم ملكه يخي لينك كن--راستي شناختي؟من همون تارا هستم كه تو چت لوكس بلاگ اشنا شديم
پاسخ:آره عزيزم شناختم لينكت كردم


Ice queen
ساعت19:28---21 آبان 1392

پاسخ:مرسي سر زدي


alsa
ساعت23:06---16 مهر 1392
سلام...من وبلاگتونو لینک کردم..اگه خواستین میتونین لینکم کنین.

(( مدرسه خون آشام ها ))



v-highschool.blogfa.com
پاسخ:ممنون که سر زدید شما لینک شدید


x(●̮̮̃•̃)xضدحــــــال دختـــــــــــرونهx(●̮̮̃•̃)x
ساعت18:19---2 مهر 1392
سلام دوستمممممممم

آپممممممممممم
پاسخ:اومدم


asal
ساعت17:22---8 شهريور 1392
slm be manam sar bezan khoshhal misham
پاسخ:حتما


زشت ساده
ساعت9:24---5 شهريور 1392
وبلاگت عالیه

من خیلی خوشم اومد

امیدوارم موفق باشی دوست عزیز

مطالبات خیلی زیاده من خوندمشون ولی فک نکنم ملت حوصلشون بشه ایقدبخونن کمترش کن

اینم ازنظرمن

ولی خداوکیلی عالی بود
پاسخ:ممنون از نظرت دوست عزيز!ولي خب من داستان مينويسم و نميشه داستان را كمتر كرد!خوش حال شدم به من سر زدي!


ايسا
ساعت15:46---31 تير 1392
واقا وب قشنگي داريد عزيزم

موفق باشيد
پاسخ:مرسی گلم


Romina
ساعت7:58---20 ارديبهشت 1392
Kheyli veb khoobi dari be Manam ye sar bezan
پاسخ:حتما


sara
ساعت12:13---20 بهمن 1391
سلام ملکه ی خون!وب قشنگی داری و البته تا قسمتی خوفناک!

راستش اومدم واسه تولد عشقم،هری استایلز،دعوتت کنم.البته با تاخیر گرفتیم و زیاد شلوغش نکردیم ولی خیلی دوست دارم تشریف بیاری و تبریک بگی.خواهشا حتما بیا.بعدا جبران میکنم.منتظرتم گلم...
پاسخ:عزیزم ممنون حتما یک سر می زنم


delara
ساعت13:40---13 دی 1391
آتنا منو بلینک
پاسخ:باش تو هم منو بلینک


حمیدرضا
ساعت20:15---8 دی 1391
سوختم...باران بزن شاید تو خاموشم کنی...شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی...بزن باران ، من سراپای وجودم آتش است...پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی... . سلام..با شبهای بارانی منتظر حضورت هستیم....خوشحال میشیم اگه افتخار بدی و به ما سر بزنی..
پاسخ: ممنون که به این وب اومدید واقعا وبلاگ خوبی داشتید


ساره
ساعت18:52---12 آذر 1391
سلام با عرض پوزش بلاگفا لینک کردن وبلاگ های لوکس بلاگ رو قبول نمیکنه اگه اجازه بدین توی همون وبلاگی که کامنت داده بودین لینکتون کنم....خبرم کنین

ساره
ساعت18:52---12 آذر 1391
سلام با ارز پوزش بلاگفا لینک کردن وبلاگ های لوکس بلاگ رو قبول نمیکنه اگه اجازه بدین توی همون وبلاگی که کامنت داده بودین لینکتون کنم....خبرم کنین

ساره
ساعت19:44---11 آذر 1391
سلام
مدیر وبلاگ دست نوشته های خون آشام تاریک هستم.درخواست تبادل لینک داده بودین...من دیگه تا اطلاع ثانوی در اون وب فعالیت ندارم...میتونید به این وبلاگی که آدرسش هست بیاین و لینکم کنین و خبر کنین تا لینکتون کنم
بدرود ملکه ی خون


ساناز
ساعت13:16---6 آذر 1391
چه هق هقی میزند آسمان !
به گمانم او هم مثل من ماهش را گم کرده است !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده درچهار شنبه 17 آبان 1398ساعت 20:11توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna