هیسسس

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

هیسسس!

 

من یک انسانم!دستم را بر روی قلبم میگذارم و قسم می خورم،سرم را به بالا میاورم و به ملکه نگاه میکنم!از کرده ام پشیمان می شوم

هیسسس دروغ نگو!فقط به خاطر جونت حاضر شدی تمام اصلیتت را فراموش کنی هیسس دروغ نگو برای این که مرگ را نبینی تمام پیمان

ها را شکستی تو که قبلا یک بار مرگ را دیده بودی!هیسسس هیچی نگو  تو  بیشتر از یک خائن نیستی!سرم را بالا می آورم

میگویم:هیسس لطفا هیچ چیز نگویید من انسان نیستم قسم می خورم به شرافتم قسم میخورم من یک خون آشامم و هیچ وقت این را

فراموش نمیکنم من به خون آشام بودنم افتخار میکنم.چوبی به سمت قلبم پرتاب میشود!هیسسس هیچی نگو خفه شو بزار در آخرین

لحظات عمرم را در آرامش باشم!هیسسس!

 



نظرات شما عزیزان:

Anlli diza
ساعت10:22---12 دی 1392
منم چیزی نفهمیده بودم اما از جوابی که به درسا دادی قشنگ فهمیدم و خیلی خوشم اومدlikeeeeeeeee
پاسخ:ممنون!از این به بعد یه توضیع کوتاه میدم در کنارش


درسا
ساعت0:52---10 دی 1392
از اين مطلب هيچي نفهميدم
پاسخ:اين مطلب بر ميگرده به زماني كه همه ي مردم به در و پنجره ي خونشون سير ميبستن و هر كس و كه فكر ميكردن خون آشامه يا به آتش ميزدنش يا مي برد نش پيش ملكه تا اعتراف كنه معمولا همه شون ميگفتن ما انسانيم ولي خب اين يكي گفته و ...


Batgirl
ساعت23:42---9 دی 1392
سلام گلم ممنون از نظرت

حسابی اعتماد به نفس دادی

تا همون اولین مطلب رمز دار خوندم فقط!!!


پاسخ خواهش ميكنم عزيزم من فقط حقيقت گفتم چون واقعا عالي بود باشه ميرم رمزارو بيابم. بعد بهت ميدم:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: متن,
نوشته شده دردو شنبه 9 دی 1392ساعت 17:18توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna