سلااااااااااااااااااااااااااااااااام!

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

سلام،خیــــــــــلی خوش حالم !امتحانام تموم شد!دومی دلیل شرلوک هلمز!اونیا که دیدن هممون دیدم که موریارتی به شرلوک گفت که یک سقوط به شرلوک بدهکاره و همه کار میکنه شرلوکم

سقوط کنه و بعد از اتفاقاتی شرلوک رفت رو پشت بوم  موریارتی هم گفت اگه می خوای دوستاتو نجات بدی خودتو پرت کن پایین!و شرلوک یکم فکر کرد و گفت:اگه تو رو داشته باشم لازم نیست

خودم رو پرت کنم(من دارم به طور خیلی خلاصه تعریف میکنم!)موریارتی هم گفت:فکر میکنی میتونی منو مجبور کنی!شرلوک برادر کله گندت نتونست منو مجبور به کاری کنه و تو فکر میکنی

که میتونی؟شرلوک:من با برادرم خیلی فرق دارم یادت رفته؟من توم آماده برای هر کاری!آماده برا کشتن،آماده برا سوختن!آماده برای کارهایی که آدم های معمولی انجام نمیدن می خوای تو جهنم

باهات دست بدم خب باشه  ناراحتت نمی کنم موریارتی:نه!نــــــــه! زیادی لاف میزنی تو مثل من نیستی تو معمولی

طرف فرشت هایی!شرلوک:ممکنه طرف فرشته ها باشم ولی مطمئن باش از خودشون نیستم!موریارتی:نه تو معمولی نیستی تو معمولی نیستی متوجه شدم تو معمولی نیستی نه تو منی!تو

منی مچکرم شرلوک هلمز!خدا نگهت داره پس تا رمانی که زنده ام میتونی دوستاتو نجات بدی موفق باشی!...... اونایی که ندیدن برن تو آپارات سرچ کنن شرلوک میاد تمام قسمتاش!برا

طرفدارای

موریارتی(خودمم هستم و دارم از خوش حالی میمیرمخنده)موریارتی به نظر میرسه که زنده است!!!!خیلی خوبه به نظر من شرلوک بدون موریارتی هیچه!خوبی و بدی با هم تکمیل میشن بدون هم

هیچن!نور و تاریک با هم تکمیل میشن بدون هم هیچن شادی و غم با هم تکمیل میشن و خیــــلی چیزهای دیگه...!میس می!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: متفرقه,
نوشته شده درسه شنبه 24 دی 1392ساعت 17:38توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna